Wizytówka firmy

Sofa do biura to „coś” więcej niż tradycyjna, rozkładana kanapa…

!!! PAMIĘTAJ !!!

Recepcja, biuro, poczekalnia (jako miejsca stricte reprezentacyjne) powinny, a wręcz muszą świecić nienagannym przykładem. Aby zachęcić klienta do skorzystania z oferty placówki, istotą jest dbałość o każdy szczegół (a jak wiadomo, kanapa szczegółem nie jest…).

Sofa, będąca wizytówką danej firmy, ma za zadanie przyciągać uwagę oraz zachęcać do dłuższego „posiedzenia”… Klient (otoczony troskliwą opieką) chętniej rozpocznie współpracę oraz szepnie miłe słówko znajomym…

Sofa biurowa to również miejsce „spoczynku” wielu zmęczonych i ospałych pracowników… Masz przerwę i czujesz, że opadasz z sił? Usiądź na wygodnej kanapie i zapomnij o całym świecie…

Sofa do biura – czym powinna się cechować?

Sofy w biurze

PRZEDE WSZYSTKIM:

wygodą użytkowania (gdy klient raz na niej usiądzie, już „nigdy” nie będzie chciał z niej zejść…),
wytrzymałością (istotne jest, aby kanapa wykonana była z wysokiej jakości materiałów, powinna również posiadać atest na trudnozapalność),
łatwością czyszczenia (dostępne materiały: skóra ekologiczna, skóra naturalna, tkaniny naturalne, np. wełna),
atrakcyjnym wyglądem (szaro – bura sofa do… biura to mało eleganckie rozwiązanie, zdecyduj się raczej na ognistą czerwień bądź klasyczną czerń).

Do biura i nie tylko…

Wygodna i elegancka kanapa doskonale sprawdzi się:

w biurze (o tym już wiemy…; w zależności od preferencji, można zdecydować się na wersję minimalistyczną, klasyczną, retro – o szerokich siedziskach),
w poczekalni,
w recepcji,
w gabinecie „prezesa”…

Podstawy

DO WYBORU:

– klasyczne nóżki,
– nóżki drewniane,
– lekkie „pajączki”,
– płozy.

Przykładowa cena

– Kanapy biurowe/gabinetowe (2 szt.) + fotel CIEMNY BRĄZ (materiał: skóra ekologiczna) – cena: 1 550.00 zł.